2010年7月21日星期三

[冇底線] 林莉乳貼 T-Back谷繪體寫真

[冇底線] 林莉乳貼 T-Back谷繪體寫真


[轉載/蘋果日報]林莉在寫真集內有多個不同造型,包括人體彩繪等,林莉指這是她的構思,原先昨日也打算以彩繪造型出現,但因彩繪師不在香港而告吹。
提到當日只以乳貼及 T-Back內褲上陣畫彩繪時,林莉指現場雖有男性工作人員,但她未有要求清場,她說:「係彩繪師叫我貼乳貼,其實再大膽啲我都接受到,我係冇底線,私下我係好保守同好有規矩嘅人,就算要突破我都有自己原則。」又表示希望外界以欣賞眼光去看她的寫真。林莉稱不會到書展踩場宣傳,但稍後會在九展搞簽名會。

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails